Agenţia de comunicare BDR Associates a raportat afaceri de un milion de euro în 2016. “Pentru 2017 estimăm o creştere de 10%”

26 ian 2017 Ziarul Financiar

Agenţia de comunicare BDR Associates a înregistrat anul trecut afaceri de un milion de euro, cu o marjă de profit de 15%, pentru anul în curs fiind estimată o creştere de 10% a businessului.

Înfiinţată în urmă cu 21 de ani, agenţia a devenit din 2003 parteneră a grupului american de comunicare strategică Hill+Knowlton Strategies. „Afi­lierea Hill+Knowlton Strategies ne aduce know-how, training şi proiecte de mare calibru.“, spune Cătălina Rousseau, CEO al BDR Associates.

Compania are între 20 şi 25 de angajaţi şi este prezentă şi în Re­publica Moldova, unde are opt angajaţi şi unde a înregistrat o creştere a busi­nessului cu peste 50% în ultimii doi ani.

„Strategiile noastre ţin cont de factorul economic şi mai puţin de fac­torul geopolitic. Businessul nostru din Mol­dova înseamnă proiecte inter­naţionale, de la Burxelles, pentru organisme internaţionale precum ONU, dar şi pentru sectorul privat“, adaugă Cătălina Rousseau.

În România, majoritatea proiectelor vin dinspre multinaţionale şi foarte puţin din zona companiilor româneşti. De regulă, acţionarii unei companii sunt cei care nu doresc să investească în comunicare, în timp ce managementul companiei este de acord şi propune acest lucru.

Tarifele pentru serviciile oferite de agenţia BDR Associates, Hill+Knowlton Strategies Partner variază 1.500-2.000 de euro lunar, în cazul unui client fidel, tariful poate să scadă şi până la 800 de euro/lună.

Continuarea pe ZFCorporate

 
Cuvinte cheie:
agentie
, comunicare
, crestere
, afaceri
, raportare
, business
, inregistrare
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide