Media & Advertising

Ce puteţi citi în numărul din această săptămână al Business Magazin

Ce puteţi citi în numărul din această săptămână...

Autor: Ioana Mihai-Andrei

16.01.2017, 00:04 132
♦ „2+0+1+7 - 10 ani de UE“, materialul de pe coperta Business Magazin din această săptămână prezintă o amplă analiză referitoare la primul deceniu petrecut de România în familia UE. Este evident că ultimii 10 ani, dinamici, cu suişuri şi coborâşuri rapide pentru economia românească, au adus schimbări importante în societatea românească, iar o parte dintre acestea au venit pe fondul integrării României în UE. Ce efecte economice a avut primul deceniu petrecut în Uniunea Europeană? Cum s-a schimbat societatea românească în acest timp? Dar modul în care se face business? Cine a câştigat şi cine a pierdut? Care sunt aşteptările pentru viitorul apropiat şi mai îndepărtat din ecuaţia integrării? Acestea sunt doar câteva dintre întrebările la care Business Magazin a încercat să găsească răspuns, lansând întrebări deopotrivă pentru reprezentanţi ai mediului de afaceri şi analişti.
 
♦ „Cum vrea BMW să cucerească segmentul premium din România“, un material din această săptămână, în revista Business Magazin, arată care sunt planurile companiei pe piaţa românească. Consumul a crescut anul trecut în toată Europa, iar asta s-a reflectat şi asupra vânzărilor din sectorul auto; producătorii de modele premium au profitat din plin, iar segmentul de lux din România a depăşit în 2016 pragul de 10% din totalul vânzărilor. În România, vânzările BMW, unul dintre principalii producători premium, au ajuns anul trecut la aproape 2.700 de unităţi, în creştere cu 38% faţă de 2015. Managerii companiei povestesc despre planurile pentru 2017, viitorul vehiculelor electrice în România şi despre ce maşini vor să cumpere românii.
 
♦ Cu o investiţie de circa 20.000 de euro, un turc şi un sud-african au pus bazele unei companii de inginerie şi management de proiect în România, în urmă cu aproape un deceniu. Astăzi, compania românească Blue Projects, cu o cifră de afaceri care a ajuns anul trecut la circa 10 milioane de euro, are birouri permanente în Polonia, Rusia şi Belgia, aflându-se în proces de extindere. Blue Projects ţinţeşte o cifră de afaceri de zece ori mai mare în următorii cinci ani, arată un articol din Business Magazin.
 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO