Media & Advertising

Companiile alocă bugete cuprinse între 1.000 şi 10.000 de euro pentru social media marketing

Companiile alocă bugete cuprinse între 1.000 şi 10.000...

Autor: Mediafax

01.09.2017, 00:05 213

Bugetele companiilor pentru social media marketing sunt cuprinse între 1.000 de euro pe an şi peste 10.000 de euro pe an, cele mai mici bugete aparţinând compa­niilor din comerţ şi industrie alimentară, iar cele mai mari, companiilor din media, telecomunicaţii, IT şi servicii financiar-bancare.

Conform unui studiu realizat de compania de consultanţă Valoria Business Solutions, cele mai multe companiile din comerţ (31%) au bugete de 1.000-3.000 de euro/an pentru social media marketing, cum au şi companiile din industria alimentară (30%). Bugetele între 5.000 şi 10.000 de euro/an apar la cele mai multe companii din turism (25%) şi producţie industrială (24%).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO