Media & Advertising

Gala După Afaceri Premium, ediţia a VIII-a. Ziarul Financiar i-a premiat pe actorii din industria de lifestyle şi lux

Autor: Alex Ciutacu, Cristina Rosca

30.10.2017, 00:08 539

Ziarul Financiar a organizat joi seară cea de-a opta ediţie a Galei După A­fa­ceri Premium, care a pre­miat cele mai importante lansări din industria de lifestyle şi lux, fie că este vorba de parfumuri, modele de maşini sau colecţii de modă. Actorii prin­cipali din industria de lifestyle şi lux, ală­turi de cei mai importanţi antre­pre­nori şi executivi de pe piaţa locală, şi-au dat întâlnire la ceas de toamnă pentru a celebra viaţa de după birou şi arta de a trăi frumos.

Evenimentul a reunit peste 100 de per­soane care au venit să celebreze arta de a trăi frumos şi pe toţi aceia care pun zi de zi o nouă „cărămidă“ la fundaţia unei in­dustrii a luxului care condimentează mediul de business local cu un strop în plus de frumos.

Au fost premiate industrii precum auto, parfumerie, orologerie sau modă la eveni­mentul organizat de Ziarul Fi­nanciar împreună cu partenerii Beautik Haute Parfumerie, Automobile Bavaria Group - BMW, Mastercard, Alpha Bank, Samsung, Casa de vinuri Cotnari, Avra Aesthetic Institute, Grace Cou­ture Cakes şi Aura Natural Gold Water.

Momentul artistic al serii a fost oferit de Alexandra Violin.

 

Premiul pentru orologerie de lux

Vacheron Constantin, cel mai vechi producător de ceasuri din lume, cu o activitate continuă de peste 260 de ani. Orologeria elveţiană este prezentă local prin intermediul grupului Cellini, importator şi distribuitor exclusiv în România al brandului.

Ramona Ibănescu, PR & events manager Cellini:

„Suntem la aproape trei secole de la înfiinţarea acestui brand, iar dacă ar fi să ofer o definiţie pentru Vacheron Constantin, aş spune că reprezintă cu siguranţă eticheta în domeniul luxului din România.“

 
 
 

Premiul pentru esenţe tari în sticluţe pe măsură, brandul Metaxa, adusă local de importatorul şi distribuitorul de băuturi alcoolice BDG.

Graţiela Scarlat, brand manager în cadrul grupului BDG

„Am băut acum 5 ani Metaxa şi este brandul de care m-am îndrăgostit. Metaxa înseamnă mătase şi este cea mai fină băutură din lume.“

 
 
 
 
 

Premiul pentru brandul auto sinonim cu luxul, Rolls Royce, aflat în portofoliul grupului Automobile Bavaria.

Veronica Schmidt, reprezentant Schmidt Premium Cars şi Rolls Royce

„Este o onoare să ridic acest premiu în numele soţului meu a cărui activitate a dus la ceea ce este Rolls Royce astăzi în România şi în Germania. Mă bucur că pot sprijini promovarea acestui brand prin evenimentele la care particip. Pentru mine luxul nu se poate defini doar prin maşina pe care o vindem, care face parte din categoria de lux. Luxul pentru mine înseamnă bun-simţ, frumuseţe interioară, şi doar un talent aparte poate să creeze aceste lucruri care ne atrag zi de zi.“

 
 
 

Premiul pentru designer român

Andreea Constantin, fondatorul brandului Rhea Costa, primul nume românesc inclus oficial în calendarul oficial al Săptămânii Modei de la Milano.

Luciano Ferraro, director financiar şi operaţional Rhea Costa

„Avem opt ani de existenţă pe plan naţional şi internaţional şi suntem concentraţi în continuare pentru a ne dezvolta. Dacă ar fi să ofer un motiv pentru care am fost aleşi să prezentăm la Milano, aş spune că secretul a fost munca. Dar şi încrederea în ceea ce facem.“

 
 
 

Premiul pentru cea mai complexă băutură, cafeaua Nespresso, brand aflat în portofoliul gigantului elveţian Nestlé.

Sonia Năstase, country business manager Nespresso

„Aveam nevoie de publicaţii ca După Afaceri Premium. Avem nevoie de publicaţii care să ne spună ce să facem în afara muncii. Viaţa este despre experienţe frumoase şi asta încercăm să facem. Cafeaua mea preferată e gata la o apăsare de buton. Avem în momentul ăsta 24 de sortimente diferite, este greu să nu te regăseşti într-unul dintre ele.“

 
 
 
 

Premiul pentru bijuterii conceptuale, brandul românesc TEILOR.

Andra Jurcă, director naţional de vânzări Bijuteria Teilor

„Cel mai bun marketing este atunci când suntem recunoscuţi de ZF, de oamenii importanţi din România, mai ales că suntem un brand relativ tânăr de bijuterii. Niciodată nu sunt prea multe diamante. Prima bijuterie Teilor o am de la 18 ani. Atunci am primit de la mama mea prima bijuterie de aur cu diamante. Nu este o coincidenţă, sunt din Piteşti, unde s-a născut Teilor.“

 
 
 
 

Premiul pentru complexul de wellness care a dus relaxarea la rang de artă: W by Worldclass

Ken Orrgren, CEO Worldclass România

„Acest premiu este o dovadă că viaţa de zi cu zi este despre a fi sănătos şi a face exerciţii. Reţeta fericirii este să te duci să lucrezi la sală.“

 
 
 
 
 
 

Premiul pentru gastronomie de lux, restaurantul Le Bistrot Français, singurul din România inclus în reţeaua Relais & Chateau.

Cristian Preotu, proprietarul Le Bistrot Français

„Vă mulţumesc, mai ales că Ziarul Financiar este ziarul pe care îl citesc în fiecare dimineaţă. Sperăm să ducem gastronomia locală la un nivel internaţional cunoscut cu clienţi mulţumiţi.“

 
 
 
 
 

Premiul pentru gadgetul anului, SAMSUNG Galaxy Note 8, phablet-ul vârf de gamă al gigantului sud-coreean.

Cristian Cojocaru, head of telecom division Samsung Electronics România

„Tehnologia nu are limite şi cu siguranţă că ce vom vedea în anii următori va fi total diferit faţă de acum. Ceea ce exista acum 10 ani în materie de tehnologia nu prevedea ce avem acum. Deci viitorul aparţine tehnologiei. În buzunar am acum un Note 8.“

 
 
 
 

Premiul pentru New entry pe piata de lux,  AVRA Aesthetic Institute.

Marina Aristotel, managing director AVRA Aesthetic Institute

„Am gândit AVRA ca pe un institut unisex, un loc în care tehnologia te ajută să te simţi bine, un loc în care descoperiţi cele mai noi tratamente. Luxul în materie de wellness este ceva foarte personal. Depinde de persoane, de nevoile lor şi de satisfacerea lor.“

 
 
 
 
 

Premiul pentru brandul care susţine industria de lux, Mastercard.

Cătălin Calotă, account manager MasterCard

„Aş vrea să mulţumesc tuturor partenerilor. O parte sunt aici. Nu cred că ar fi putut să vină toţi că ar fi trebuit 4-5 cluburi. Datorită lor suntem lideri inconstestabili. M-am gândit de multe ori dacă există ceva pentru care nu există MasterCard şi nu am găsit un răspuns.“

 
 
 
 
 

Premiul pentru cea mai importantă lansare de parfum a anului

Francis Kurkdjian şi cea mai nouă creaţie a sa, Aqua Celestia, adusă în România de lanţul Beautik Haute Parfumerie.

Georgian Gheorghe, coordonator al magazinelor Beautik

„Încercăm zi de zi să educăm publicul din România şi consumatorul din Bucureşti cu privire la parfumeria de lux şi la ceea ce înseamnă o educaţie în acest domeniu. Depinde de persoană cu ce asociezi luxul. Este important să găseşti aroma care te defineşte şi care îţi pune în evidenţă valorile, de aceea când intraţi în parfumeriile noastre este important să aveţi o experienţă unică şi personală.“

 

Premiul pentru arhitectul anului

Dorin Ştefan, pentru Centrul de Afaceri Aviatorilor 8 din Piaţa Victoriei.

Dorin Ştefan, arhitect

„Ar fi păcat să schimbăm faţa Bucureştiului pentru că Bucureşti există prin faptul că are o faţă care nu trebuie schimbată. Este un oraş viu, lângă case mici există case mari, lângă cele noi sunt cele vechi, lângă cele de cărămidă sunt cele de sticlă. Eu iubesc sticla şi sper că vom vedea apariţia a cât mai multor astfel de clădiri, vom aduce acel nou în oraşul nostru. Cea mai frumoasă clădire din lume este cea pe care nu am văzut-o. Aş alege noul muzeu Louvre din Abu Dhabi ca cea mai frumoasă clădire din lume. Este extraordinară. Arhitectul Jean Nouvel este probabil cel mai inovator din ziua de azi.“

 

Premiul pentru proiectul imobiliar care va schimba faţa peisajului urban, proiectul ISHO al omului de afaceri Ovidiu Şandor.

Ovidiu Şandor, om de afaceri şi dezvoltator imobiliar

„Lifestyle nu e doar despre maşina cu care mergi pe stradă sau despre hainele pe care le porţi. Nu contează doar ce bem, este foarte mult despre ce se întâmplă când ne retragem între cei patru pereţi ai casei. Acolo e lifestyle-ul sincer şi adevărat şi încercăm prin proiectul ISHO să creăm un fel de cartier cu clădiri de birouri, cafenele şi restaurante, tocmai pentru cei care dacă nu caută neapărat luxul, caută lifestyle-ul contemporan. Mă bucur că este şi cineva din provincie aici care contrabalansează Bucureştiul.“

 
 
 

Despre viaţa de după birou cu După Afaceri Premium

► După Afaceri Premium este o publicaţie lunară de lux care com­pletează Ziarul Financiar din punctul de vedere al conţinutului prin trendurile de business lifestyle pe care le prezintă în paginile sale.

► DA Premium, sau DAP cum îi spun prietenii, are un conţinut editorial echilibrat, dar totuşi eclectic, combinând cele mai importante teme din lifestyle cu o doză semnificativă de business life.

► Articolele cu şi despre oameni de afaceri tratează subiecte din lifestyle şi lux precum cele mai noi tendinţe în materie de gastronomie haute cuisine, modă de business, design interior, sporturi de înaltă societate.

► Lună de lună, După Afaceri Premium vă invită să descoperiţi în paginile revistei ceva nou, fie că este vorba de cea mai nouă patiserie din oraş sau de Muzeul Tirbuşoanelor care ascunde cea mai vastă colecţie din lume de astfel de produse. Revista vă mai invită la concerte, în culisele unor spectacole sau în reşedinţele ambasadorilor de la Bucureşti, unele dintre cele mai frumoase case din oraş, unele dintre puţinele locuri din Bucureşti care mai amintesc încă de Micul Paris. Număr de număr vă plimbăm în ţară şi nu numai pentru a descoperi cele mai importante noutăţi din domeniu.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO