Media & Advertising

La un deceniu de activitate, companiei The Group îi este dedicată emisiunea filatelică “Excelenţă în comunicare”

La un deceniu de activitate, companiei The Group îi este...

Autor: Oana Stupinean

06.05.2015, 14:11 144

Emisiune filatelică pentru compania The Group, care furnizează servicii de comunicare şi marketing pe plan local, cu ocazia aniversării a 10 ani de activitate, momentul fiind marcat printr-un eveniment la sediul agenţiei.

“Într-o lume din ce în ce mai orientată către comunicarea instant, mijlocită de noile tehnologii, timbrul rămâne un simbol al statorniciei şi al valorii cuvântului tipărit. Obiect miniatural de artă, timbrul însoţeşte stări şi împărtăşeşte emoţii, construieşte punţi şi comprimă distanţe, astfel încât un proiect filatelic dedicat performanţelor profesionale în industria comunicării, este un reper şi în acelaşi timp o pledoarie pentru excelenţă în comunicare, care ne onorează şi ne obligă să continuăm să fim… altfel.”, a declarat Mihaela Nicola, CEO The Group.

The Group sărbătoreşte 10 ani de la momentul fondării sale şi deţine, conform cifrelor oficiale, poziţia de lider al pieţei din anul 2007. În portofoliul The Group se află mai mult de 200 de branduri internaţionale şi locale, agenţia are aproximativ 230 angajaţi şi este partener în Romania al grupului american Omnicom Media Group.

Emisiunea de mărci filatelice “Excelenţa în Comunicare” a fost pusă în vânzare la toate magazinele Romfilatelia din Bucureşti şi din ţară.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO