Jucătorii din industria farma au investit în promovarea la TV a unor produse specifice perioadei de vară, precum medicamente pentru digestie, vitamine şi suplimente alimetare.
Luna august debutează în prime-time-ul celor mai urmărite trei posturi de televiziune din România cu reclame din ce în ce mai diversificate la bere, băuturi răcoritoare, cosmetice şi produsele de îngrijire personală, dar şi retail online şi offline, potrivit datelor oferite de Mediafax Monitorizare. În topul celor mai difuzate reclame, medicamentele (17) au fost surclasate ca număr de alimente şi băuturi (30) în contextul în care „bătălia“ se dă întotdeauna între aceste două industrii.
Astfel, lupta dintre companiile producătoare de bere continuă şi în această săptămână. Gigantul internaţional Heineken se află în top cu reclame la berile Golden Brau, Ciuc, Neumarkt, Desperados şi Silva. Grupul olandez Heineken are patru fabrici în România, la Miercurea-Ciuc, Craiova, Constanţa şi Târgu-Mureş, şi o cifră de afaceri de 1,2 mld. lei în 2016 şi peste 1.100 de angajaţi, potrivit site-ului Ministerului Finanţelor.