Media & Advertising

Luna august aduce o diversificare puternică în prime-time: apar reclame noi la detergenţi, cosmetice şi retail online

Luna august aduce o diversificare puternică în...

Autor: Corina Zamfir

10.08.2017, 00:05 93

Jucătorii din industria farma au investit în promovarea la TV a unor produse specifice perioadei de vară, precum medicamente pentru digestie, vitamine şi suplimente alimetare.

Luna august debutează în prime-time-ul celor mai urmărite trei posturi de televiziune din România cu re­cla­me din ce în ce mai diversificate la be­re, bă­uturi răco­ri­toare, cosmetice şi produsele de îngrijire personală, dar şi retail online şi of­fline, potrivit datelor oferite de Mediafax Monitorizare. În topul celor mai difuzate reclame, medicamentele (17) au fost surclasate ca număr de alimente şi băuturi (30) în contextul în care „bătălia“ se dă întotdeauna între aceste două industrii.

Astfel, lupta dintre companiile produ­că­toare de bere continuă şi în această săp­tă­mână. Gigantul internaţional Heineken se află în top cu reclame la berile Golden Brau, Ciuc, Neumarkt, Desperados şi Silva. Grupul olan­dez Heineken are patru fabrici în Ro­mânia, la Miercurea-Ciuc, Craiova, Cons­tanţa şi Târgu-Mureş, şi o cifră de afaceri de 1,2 mld. lei în 2016 şi peste 1.100 de angajaţi, potrivit site-ului Ministerului Finanţelor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO