Media & Advertising

Piaţa de media a crescut cu 10% anul acesta, la 366 milioane de euro. Pentru 2017 se aşteaptă un avans de 6%

Alexandra Olteanu, managing director, Initiative

Alexandra Olteanu, managing director, Initiative

Autor: Cristina Bellu

09.12.2016, 12:41 93

Piaţa de media din România a crescut cu 10% în 2016 comparativ cu anul trecut, până la valoarea de 366 de milioane de euro, potrivit datelor furnizate de agenţia Initiative. Evoluţia a depăşit estimările din luna mai care indicau un avans de 6% anul acesta, similar cu cel înregistrat anul trecut.  

„Cea de-a doua parte a anului a adus o creştere peste aşteptări a pieţei de media, care a fost determinată în special de investiţiile impresionante în publicitatea TV, în timp ce evoluţia celorlalte canale a fost în linie cu estimările noastre din Media Fact Book-ul lansat în luna mai. Aceste rezultate pozitive vor fi susţinute şi anul viitor, când estimăm că piaţa va creşte cu 6%, până la valoarea de 389 milioane de euro”, afirmă Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative.

Astfel, investiţiile în publicitatea TV vor totaliza anul acesta 240 milioane de euro, în urma unei creşteri spectaculoase de peste 13% faţă de 2015. Însă televiziunea nu este singurul canal care a înregistrat creşteri în 2016 – online-ul s-a majorat şi el cu 12%, până la valoarea totală de 64 milioane de euro, în timp ce radioul este aşteptat să ajungă la 20 de milioane de euro, valoare cu 5% mai mare decât cea din 2015.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO