Media & Advertising

Pro TV, lider de audienţă cu "Românii au talent" - 7 milioane de spectatori în minutul de aur

Pro TV, lider de audienţă cu "Românii au talent" - 7 milioane de spectatori în minutul de aur

Autor: Departamentul Life

16.03.2013, 16:33 470

Ediţia de vineri a emisiunii "Românii au talent" a fost cea mai vizionată de la lansarea programului, în urmă cu doi ani, şi până în prezent, atât la nivelul publicului comercial, cât şi al întregului public din mediul urban.

Mai mult decât atât, pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, emisiunea "Românii au talent" difuzată vineri seară s-a situat pe locul al treilea ca audienţă în istoria monitorizării TV, după meciurile Rapid - Steaua şi Middlesbrough - Steaua din Europa League (Cupa UEFA) din 2006.

În minutul de maximă audienţă, de la 22.08, emisiunea "Românii au talent" era urmărită de aproape 7 milioane de români, iar, în minutul de la 22.53, show-ul de la Pro TV înregistra pe publicul comercial din mediul urban un vârf de audienţă de 37,3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 70,5%, de 18 ori mai mare decât cea înregistrată de Antena 1 - 2,9 puncte de rating şi 5,5% cota de piaţă.

Programul "Românii au talent" de vineri seară a spulberat din nou concurenţa, fiind lider detaşat la nivelul tuturor categoriilor de public.

Audienţa medie înregistrata de emisiunea "Românii au talent", difuzată între 20.31 şi 22.55, a fost pe publicul comercial din mediul urban una record, de 29,5 puncte de rating şi a atins o cotă de piaţă de 55,6 procente, de 6 ori mai mare faţă de cea a Antenei 1, care a înregistrat doar 4,9 puncte de rating şi 9,3% cota de piaţă.

Programul de la Pro TV a înregistrat o audienţă record de peste 6 ori mai mare faţă de Antena 1 şi pe întregul public din mediul urban. Astfel, în timp ce Pro TV înregistra o audienţă de 28,5 puncte de rating şi 48,7% cota de piaţă, fiind urmărită în medie de 3 milioane de telespectatori, Antena 1 obţinea doar de 4,6 puncte de rating şi 7,9% cota de piaţă.

"Românii au talent" a fost lider de piaţă absolut şi la nivelul întregii ţări, cu o audienţă medie de 29 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 47,3 procente, fiind urmărită în medie de peste 5 milioane şi jumătate de români. Antena 1 s-a clasat pe locul al doilea, cu o audienţă de aproape 7 ori mai mică faţă de Pro TV: 4,3 puncte de rating şi 7% cotă de piaţă.

Originalitatea şi talentul românilor depăşesc limitele imaginaţiei, iar acest lucru este dovedit săptămână de săptămână de românii care vin cu talente care mai de care mai speciale. Fie că este vorba despre dans, numere de dresaj, acrobaţii, muzică, magie, numere spectaculoase sau comice, românii dovedesc că rezerva lor de talent este de-a dreptul inepuizabilă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO