Media & Advertising

Scala JWT fuzionează cu Cohn&Jansen. Noua agenţie poartă numele de Cohn&Jansen JWT

Autor: Adriana Rosoga

14.10.2010, 12:16 221

Agenţiile de publicitate Scala JWT şi Cohn&Jansen vor formao nouă agenţie care va purta denumirea de Cohn&Jansen JWT, înurma fuziunii anunţate de acţionarii celor două companii.

"Decizia ambelor părţi este explicată atât de considerentestrategice, de business, dar şi ţinând cont de aspecte privindistoricul recent sau afinităţile personale", se arată înr-uncomunicat de presă al agenţiei.

Noua agenţie va avea 50 de angajaţi, iar cifra de afacerireunită a celor două companii, care provine exclusiv din fee-urilede agenţie, este de 1,8 milioane de euro.

Aţionariatul Cohn&Jansen va fi format din aceiaşi oamenicare deţineau companiile iniţial: Petra Hoyos, Andrei Cohn,Cristina Jansen şi Peter Jansen.

Echipa managerială va fi formată din Alina Tudose (managingdirector), Andrei Cohn (creative director), Demetra Garbasevschi(head of business development) şi Georgeta Petrescu (chieffinancial officer). Agenţia va oferi servicii integrate -strategie, creaţie, digital şi direct marketing.

Portofoliul companiei cuprinde clienţi precum: Avon, Bayer(OTCs), Bunge (Floriol, Unisol), GarantiBank, Henkel (Perwollonline), Karamolegos Bakery, Kraft (Jacobs, Nova Brasilia),MegaImage, Nestle (KitKat), Nokia, Praktiker (online), RomâniaLiberă, Valvis Holding (Sâmbureşti, Aqua Carpatica).

Cohn&Jansen JWT este afiliată uneia dintre cele mai marireţele globale, JWT.


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO