Frişca, jucăriile şi parfumurile şi-au făcut intrarea în prime-time-ul de luni seara pe trei dintre cele mai urmărite posturi de televiziune din România, apropierea sărbătorilor de iarnă fiind evidenţiată astfel la nivelul publicităţii TV şi mai vizibil decât până acum.
Astfel, produsele din industria alimentară şi a băuturilor sunt cele mai vizibile ca număr de spoturi publicitare difuzate luni seara în intervalul orar 20.00-21.00 (31 reclame dintr-un total de 99 la nivelul tuturor industriilor), apariţiile noi de săptămâna aceasta fiind la produse de gătit, folosite la prepararea prăjiturilor, precum frişca (HuLaLa şi Creme Pattiserie) sau a mâncării (uleiul de floarea-soarelui marca Floriol), conform datelor Mediafax Monitorizare.
În ultima lună, producătorul de condimente Fuchs este promovat la nivelul publicităţii TV în prime-time, fiind derulată o campanie la nivel naţional pe toate canalele de informare, începând cu 28 octombrie, care durează şapte săptămâni, a spus Simona Roşca, sales & marketing coordinator în cadrul companiei Fuchs.