Media & Advertising

Serviciul de business intelligence ZF Corporate, lansat şi în varianta de mobil: m.zfcorporate.ro

galerie foto

galerie foto

Autor: Alexandru Matei

22.07.2015, 18:26 467

ZFCorporate.ro a lansat astăzi versiunea de mobil a site-ului. Aceasta are scopul de a ajuta abonaţii serviciului de business intelligence deţinut de Ziarul Financiar să aibă acces mult mai uşor la cele mai importante ştiri de business de pe piaţa media, dar şi la arhiva de date statistice sub formă de grafice şi tabele, unul dintre cele mai importante elemente ale produsului şi care oferă cititorilor posibilitatea de a analiza în adâncime tendinţele din cele mai importante sectoare din economie.

Iată cele mai importante elemente ale versiunii de mobil a ZFCorporate.ro:

Homepage-ul variantei de mobil a ZFCorporate.ro segmentează informaţiile de business astfel încât să scoată în evidenţă cele mai importante articole ale zilei şi graficele care sintetizează cele mai importante date economice ale momentului. Prima parte a site-ului este dedicată ştirilor si articolelor importante ale zilei, fiind facută o selecţie a celor mai importante analize publicate pe site, cât şi a ştirilor curente importante pentru mediul de business. Tot în partea de sus a site-ului pot fi accesate ofertele de abonare sau introduce datele de login şi verifica sau modifica profilul.

Site-ul de mobil este construit astfel încât să răspundă şi cerinţelor abonaţilor care trebuie să fie la curent cu cele mai proaspete ştiri economice. Astfel, în secţiunea ”Ultimele ştiri din ZF Corporate” pot fi vizualizate cele mai noi ştiri, în ordinea publicării. De asemenea, abonaţii care vor să fie la curent cu ultimele ştiri segmentate pe secţiuni au această posibilitate direct din homepage. Tot aici este şi o secţiune dedicată celor mai importante grafice şi tabele ale zilei.

 

Secţiunile site-ului pot fi accesate din meniul cu scroll, iar în cadrul secţiunilor pot fi citite cele mai noi articole, dar pot fi accesate şi arhivele de grafice şi tabele dedicate fiecărui domeniu în parte.

Introducerea datelor de logare se poate face atât în homepage, cât şi în pagina de articol.

Pentru detalii despre abonarea la ZF Corporate sau una dintre secţiunile site-ului accesaţi această pagină

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO