Media & Advertising

Veronica Savanciuc, Lowe: Piaţa de advertising din România – după cădere, o revenire timidă dar sigură

Autor: Ştefan Stan

27.05.2015, 15:01 247

Piaţa de advertising din România a suferit o cădere, de la 600 de milioane de euro în 2008, a ajuns acuma la aroximativ 300 de milioane, dar începe să-şi revină, a declarat la ZF Live Veronica Savanciuc, CEO Lowe Romania. 

"Momentul actual piaţa de advertising înregistrează o creştere timidă. Acesta este un semn bun deoarece piaţa de publicitate urmează trendul economiei, întâi trebuie să crească sectorul economic şi abia apoi cel de publicitate. După calculele Low Group, piaţa de media e în creştere cu doar 3% faţă de 2014, şi anul acesta se va situa undeva la 322 de milioane de euro".

Mediile care işi menţin creşterea sunt televiziunile şi digitalul. Aceste două medii au un “reach” foarte bun, ajung cel mai bine la client. Aceste medii sunt cele mai ieftine atunci când se vorbeşte din punct de vedere al atingerii consumatorului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO