Vodafone România îşi repoziţionează brandul, sub sloganul „Hai să ne bucurăm împreună de viitor. Ready?”

5 oct 2017 Autor: Roxana Rosu

Vodafone România lansează o campanie pentru a comunica noua poziţionare de brand ca parte a repoziţionării Grupului Vodafone, noua strategie şi identitatea vizuală fiind construită în jurul sloganului „Hai să ne bucurăm împreună de viitor. Ready?

Strategia de repoziţionare a Vodafone va fi implementată din 6 octombrie  în toate cele 36 de ţări în care este prezent brandul şi este concepută pentru a evidenţia convingerea operatorului că noile tehnologii şi servicii digitale joacă un rol pozitiv în transformarea societăţii şi în îmbunătăţirea calităţii vieţii fiecăruia dintre noi în anii următori.

Noua identitate vizuală evidenţiază şi mai mult emblematicul simbol al ghilimelelor folosit de Vodafone, aceasta fiind cea mai mare schimbare a unuia dintre cele mai recognoscibile simboluri ale brandului. Simbolul ghilimelelor va apărea acum ca element grafic central prezent în toate activităţile de comunicare şi marketing. Sigla va avea un design nou 2D, care va înlocui vechea abordare 3D.

Campania de repoziţionare de brand a Vodafone România este dezvoltată pe toate canalele de comunicare şi în toate punctele de contact cu clientul, incluzând formate online inovatoare şi ecrane digitale, precum şi pe canalele tradiţionale TV, print şi OOH. Spotul TV este construit în jurul noului slogan şi prezintă istoria salutului, din cele mai vechi timpuri şi până la cele mai noi instrumente digitale care ajută oamenii să fie conectaţi cu cei dragi.

„Noua poziţionare are la bază rezultatele unei cercetări ample realizate de Grupul Vodafone, care indică faptul că oamenii sunt entuziasmaţi de viitor, dar şi puţin îngrijoraţi de ceea ce urmează. Este valabil şi pentru România. Rolul brandului nostru este de a-i invita pe români şi de a le fi alături în această călătorie surprinzătoare spre viitor”, a declarat Laura Barbu, Brand and Marketing Director, Vodafone România.

Strategia de poziţionare a brandului şi campaniile de publicitate au fost dezvoltate după o cercetare cantitativă şi calitativă amplă, precum şi după testarea conceptului în 17 ţări, inclusiv România, pe aproape 30.000 de persoane.

Studiul realizat de YouGov a identificat faptul că persoanele, indiferent de vârstă, consideră că inovaţia tehnologică va avea cea mai mare influenţă pozitivă asupra viitorului în următorii 20 de ani. De asemenea, persoanele cu vârste cuprinse între 18 şi 24 de ani sunt cele mai optimiste cu privire la viitor: 62% dintre cei mai tineri cred că nivelul de trai va fi mai bun în următorii 20 de ani comparat cu situaţia actuală. Mai mult decât atât, respondenţii din toate grupele de vârstă consideră că nivelul lor de trai şi cel al copiilor lor se va îmbunătăţi în următorii 20 de ani.

Studiul YouGov a fost realizat între 18 şi 25 septembrie 2017, pe un eşantion cu vârsta cuprinsă între 18 şi 55Ă ani din Africa de Sud, Australia, Cehia, Germania, Grecia, India, Irlanda, Italia, Marea Britanie, Noua Zeelandă, Portugalia, Spania, Turcia şi Ungaria.

De asemenea, compania de consultanţă Futerra a identificat pentru Vodafone zece dintre cele mai importante tendinţe emergente care ar putea transforma viaţa personală şi cea profesională. Progresele tehnologice identificate includ componente printate 3D pentru construcţia de case, creşterea capacităţii globale de producţie a energiei electrice cu ajutorul extinderii panourilor solare de la acoperişuri, la ferestre, pereţi şi chiar autostrăzi, intervenţii medicale personalizate şi bio-printarea 3D a organelor şi a membrelor, noi sisteme de transport cu trenuri care ating viteze de până la 966km/h, proiecte la scară largă de captare a apei care vor transforma viaţa a peste 1,2 miliarde de oameni din zone cu deficit din punct de vedere al resurselor acvatice.

 
Cuvinte cheie:
slogan
, vodafone
, brand
, romania
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide