Vânzările au crescut puternic, deşi firmaamericană nu are o reprezentanţă locală şi nu a finanţat campaniide promovare pe plan local. Produsele Apple sunt însă intensmediatizate, iar atenţia acordată iPad a crescut imediat cegadgetul a fost achiziţionat şi de primii trei oameni în stat,preşedintele Traian Băsescu, premierul Emil Boc şi şeful Senatului- Mircea Geoană. Vânzările au crescut şi pe fondul campanieiintense de promovare realizată de Cosmote şi Vodafone, odată cuintroducerea în ofertă a iPhone 4, spune Marius Ghenea, şefulretailerului online pcfun.ro. "iPad şi iPhone au o cerere spontanăbună, (…) ceea ce uşurează procesul devânzare".
Şi la eMag, vânzările de produse Apple aucrescut puternic, spune Radu Apostolescu, directorul de marketing:"Creşterea din 2010 faţă de 2009 este de 3.000%. Toate produseleApple au reprezentat circa 3% din vânzările eMAG în 2010", careerau estimate la 100 mil. euro.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels