Mediafax.biz Exclusiv

Magister Software şi-a majorat afacerea de patru ori dintr-un singur contract

Autor: Magraon Andreea

30.11.2010, 19:15 54

"Este cel mai important contract semnat înacest an. Am început proiectul în primăvară şi am reuşit în şaseluni de zile să furnizăm soluţiile IT pen tru 140 de magazine.Înmedie au fost 20 de magazine pe lună", a declaratPădureanu.

Magister Software, înfiinţată în urmă cu 9ani, furnizează soluţii IT în special pentru retailerii mici şimijlocii, produsele companiei fiind în prezent implementate înpeste 3.200 de magazine din ţară. Unul dintre cele mai importanteproduse ale companiei este soluţia SmartCash RMS, un program demanagement de magazin, prin care se pot face activităţi deinventariere, recepţie marfă, control al stocurilor sau alpreţurilor la raft.

Potrivit lui Pădureanu, preţul me diu alsoluţiei este de 700 de euro pe licenţă, iar implementarea se facepe locaţie. Acesta diferă în funcţie de versiune şi de aplicaţiilepe care le include produsul.

Oficialul Magister Software a explicat căreprezentanţii Mic.ro l-au contactat pentru a se specializa pepiaţa retailului de cartier. "Ei au in trat pe o piaţă nouă, dinzona benzinăriilor, şi aveau nevoie să se specializeze pe acestsector, al retailului de proximitate", a declarat Pădureanu.Magister a furnizat celor 140 de magazine soluţia SmartCash RMS,dar şi componente hardware, precum sisteme POS (point of sale),cititoare de coduri de bare, soluţii de cântărire sau imprimantefiscale. De asemenea, compania a oferit training pentru segmentulretailului mic şi mediu.

Anul trecut, compania a obţinut un profit de66.400 de euro la afaceri de 0,5 milioa ne de euro, potrivitdatelor de la Ministerul Finanţelor. În prezent Magister Softwareare 30 de angajaţi în sediul de la Bucureşti, în mare parte fiindoperatori de call center, care oferă asistenţă companiilor cliente.De asemenea, Magister Software lucrează cu 24 de parteneri dinţară. Printre cei mai mari clienţi ai companiei se numără producătorul de carne de pui Agricola Bacău, producătorul de mezeluriCrisTim sau retailerii de fashion Bata, Adidas sau Guess. Bata esteclient de cinci ani de zile şi a implementat soluţiile Magister în20 de magazine.

Pe piaţa locală, Magister are competitoriprecum AnziSoft, Sintezis sau MasterSoft.

Planurile Mic.ro sunt de a ajunge în următoriiani la 1.000 de chioşcuri şi 2.000 de magazine pe roţi, ceea cereprezintă o medie anuală de vânzări de 300.000-400.000 de euro pemagazin, potrivit estimărilor ZF. Dinu Patriciu, proprirtarullanţului de magazine, spunea la începutul lunii că 50.000 de româniintră zilnic într-un Mic.ro, iar vânzările zilnice din toatăreţeaua au ajuns la o medie de 1,2 milioane de lei (285.000 deeuro).


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO