(P) Clienţii Magic Salon îşi pot personaliza look-ul în funcţie de fizionomie cu ajutorul tehnologiei

15 iun 2016

Cu peste  250 de  angajaţi, reţeaua de saloane de înfrumuseţare Magic Salon din Bucureşti a implementat la începutul acestui an o soluţie inedită, care le permite clienţilor să îşi aleagă look-ul potrivit, în mod personalizat, în funcţie de fizionomia acestora, cu ajutorul unei aplicaţii instalate pe tabletele din cele nouă locaţii Magic Salon.

“Cu ajutorul tabletelor, clientul îşi poate alege look-ul dorit în funcţie de fizionomie, poate naviga într-un mod interactiv prin serviciile saloanelor noastre  şi poate citi revista internă, pentru a fi la curent cu toate noutăţile din domeniul frumuseţii”, spune Mihai Mateescu, CEO-ul reţelei Magic Salon. Tabletele, dar si conectivitatea la internet au fost furnizate de Telekom România, cel mai mare jucător de pe piaţa locală, care oferă pachete integrate fix-mobil.

Compania colaborează cu Telekom Romania încă de la deschiderea primului salon, în urmă cu opt ani, când primele servicii achiziţionate au fost patru cartele de telefon.

Odată cu extinderea numarului de saloane Magic, au crescut  şi nevoile companiei – astăzi business-ul utilizează o gamă completă şi variată de soluţii şi servicii furnizate de Telekom, de la centrala telefonică, soluţii de telemarketing şi servicii de internet de mare viteză, la echipamente şi soluţii de infrastructură IT, soluţii cloud şi de monitorizare a flotei auto.  

Pentru a asigura comunicarea cu clienţii, Magic Salon foloseşte o soluţie de centrală telefonică cu număr dedicat. Transmite clienţilor, cu ajutorul soluţiilor de “bulk SMS” şi “telemarketing”, informaţii legate de cele mai noi oferte,  ajungând astfel  la intreaga bază de date, de peste 80.000 de persoane. 

“Cu soluţia <<bulk SMS>> avem posibilitatea de a comunica clienţilor cele mai noi tendinţe, oferte, sau pur şi simplu de a le ura <<La mulţi ani!>>. Avem şi un număr scurt dedicat pentru programări sau informaţii, iar soluţia de telemarketing ne ajută să transmitem noutăţile, întregii noastre baze de date, de peste 80.000 de persoane”, povesteşte Denisa Nistor, Manager al reţelei Magic Salon.

Echipamentele şi soluţiile de stocare în cloud şi de reţelistică, precum şi serviciile de internet garantat de mare viteză (soluţia MetroNet) sunt furnizate tot de Telekom România.

“Internetul premium vine să ne ofere suport în a centraliza şi accesa oricând baza de date din toate saloanele şi implicit informaţiile despre clienţi pe server-ul virtual instalat în Hosting data Center-ul Telekom, care ne oferă spaţiul şi tehnologiile necesare pentru gestionarea tuturor aplicaţiilor noastre de business. Soluţia Metronet ne-a ajutat la fluidizarea traficului şi interconectarea tuturor sediilor noastre, într-o singură soluţie de business”, a spus Mihai Mateescu, CEO-ul reţelei Magic Salon.

Compania a ales, de asemenea, să implementeze şi o soluţie pentru monitorizarea flotei auto prin GPS, în vederea eficientizării costurilor.

“Este un serviciu intern, care ne este foarte util pentru monitorizarea activităţii şoferilor, distanţelor parcurse şi a consumului de carburant”, a completat el.

 

Internet wireless pentru clienţi şi propriul radio şi conţinut TV

Serviciile de date sunt disponibile şi pentru clienţii Magic Salon, care se pot conecta wireless la internet în oricare din cele nouă saloane din reţea. În plus, pentru confortul şi comunicarea cu clienţii, saloanele Magic Salon sunt echipate şi cu un sistem de muzică cu circuit închis şi televizoare, care sunt folosite şi pentru informarea clienţilor cu privire la promoţiile existente, atât prin conţinut audio, cât şi video.

Pe lângă întreaga gamă de soluţii şi servicii de comunicaţii furnizate reţelei Magic Salon, operatorul Telekom livrează companiei şi servicii de consultanţă şi mentenanţă. 

“Flexibilitatea ne-a permis să punem la dispoziţie soluţii personalizate businessului Magic Salon: setarea call centerului, echipamente si servicii de zeci de mii de euro. Punându-le la dispoziţie aceste tehnologii, am dezvoltat o relaţie strânsă şi transparentă şi am putut oferi, pe lângă servicii profesionale de înaltă calitate, şi servicii de suport”, potrivit lui Mircea Gîrbovan, Director Vânzări Corporate pe segmentul business în cadrul Telekom România.

Detalii despre servicile Telekom

 

O campanie Ziarul Financiar și One Stop Shop