Asociaţia Brokerilor a instruit aproape 1500 angajaţi din piaţa de capital cu fonduri nerambursabile

Autor: Stefan Musgociu 20.09.2012

Asociaţia Brokerilor a instruit aproape 1.500 de angajaţi din piaţa de capital, cu 19% mai mult decât estima la începutul programului derulat în ultimii doi ani cu finanţare nerambursabilă, iar costurile au fost cu 17% mai reduse faţă de buget, însumând 6 milioane lei.

Proiectul "Îmbunătăţirea aptitudinilor antreprenoriale pentru angajaţii din domeniul valorilor mobiliare" a fost iniţiat în octombrie 2010 şi a durat doi ani. La început, grupul ţintă era de 1.250 de persoane, iar costurile estimate erau de 7 milioane lei.

"Este bine că am redus bugetul cu 1 milion, dar am şi şcolit mai mulţi participanţi. Am fost eficienţi de două ori. Printre participanţi au fost şi persoane de la firme de brokeraj, de la instituţii de credit din piaţa de capital, de la Bursa de la Valori, de la Depozitarul Central. Nu am avut numai societăţi de brokeraj membre ale Asociaţiei Brokerilor. Cursul a fost pentru toţi participanţii din piaţa de capital", a declarat, joi, preşedintele Asociaţiei Brokerilor, Dan Paul.

Din cei 1.490 de participanţi la curs, 488 au fost persoane cu funcţii conducere.

În cadrul proiectului, participanţii au avut posibilitatea să aleagă cursuri pe teme precum vânzările, negocierea, găsirea de soluţii pentru nevoile clientului, leadership, comunicare, management, financiar, resurse umane, întocmirea planurilor de afaceri, produse financiare, legislaţie în domeniu pieţei de capital şi aspecte juridice şi contabile referitoare la deschiderea unei afaceri.

Site-ul proiectului şi platforma de e-learning au fost create de Siveco România.

"Scenariile de învăţare pentru cursurile în format digital au fost realizate cu sprijinul beneficiarului (Asociaţia Brokerilor -n.r.) şi pe baza conţinutului ştiinţific din suporturile de curs elaborate de către experţii de elaborare curriculă ai Asociaţiei Brokerilor", a afirmat Gabriela Marze, expert coordonare echipa TIC de la Siveco.