Un retailer de haine pentru bărbaţi a închiriat o vilă de 500 de metri pătraţi în piaţa Romană

Autor: Cristina Roşca 10.10.2012

Compania Ego Men's Fashion Concept, specializată în realizarea şi vânzarea de haine şi accesorii pentru bărbaţi, a închiriat 500 mp în cadrul vilei Gheorghe Pătraşcu din piaţa Romană, Bucureşti, pentru deschiderea unui nou magazin. Magazinul va fi dispus pe demisol, parter, etaj şi mansardă.

"În urma procesului de selecţie care s-a întins pe o perioadă de şase luni, piaţa Romană s-a dovedit a fi cea mai bună variantă pentru Ego Men's Fashion Concept, toţi marii jucători din industria modei fiind interesaţi de vizibilitatea pe care o oferă zona, precum şi de o clădire monument istoric. Acest tip de proprietate, care întruneşte mai multe beneficii - suprafaţă mare, clădire renovată şi consolidată - este foarte greu de găsit", afirmă Ionel Gordan, senior broker în cadrul firmei Capital Property Advisors, consultantul care a intermediat tranzacţia.

Ego Men's Fashion Concept mai deţine un magazin în Băneasa Shopping City, magazin deschis în urmă cu doi ani şi jumătate. Roli Bina Internaţional, compania care administrează brandul Ego Men's Fashion Concept, a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 6,4 milioane de lei (1,5 milioane de euro), de peste 2 ori mai mare decât în 2010.