Afacerile Euroweb România au crescut cu 4% în primele trei trimestre

Autor: Adrian Seceleanu 15.10.2012

Veniturile Euroweb România, unul dintre jucătorii mari de pe piaţa locală de comunicaţii, au crescut cu 4% în primele trei trimestre din acest an, aceasta fiind prima creştere a afacerilor firmei din anul 2008 până în prezent, a anunţat compania. "Deşi procentul de creştere este destul de mic, circa 4% (creştere de la 8,1 milioane de euro în 2011 la 8,4 milioane în 2012), această realizare este semnificativă în contextul unui nivel foarte înalt al eroziunii preţurilor (de aproximativ 20% în fiecare an pentru veniturile existente) care marchează piaţa de telecomunicaţii din România", potrivit oficialilor Euroweb.

"Având în vedere competiţia severă din România, dar şi continua eroziune a preţurilor, care ne afectează, această creştere a veniturilor reprezintă de fapt aproximativ 24% în realitate. Consider că oricine din industria de telecomunicaţii va fi de acord că o creştere a veniturilor în acest moment, fie ea chiar şi modestă, este un obiectiv greu de atins, dacă nu chiar imposibil", a declarat Stuart Evers, CEO al Euroweb. Compania pune creşterea veniturilor pe seama schimbărilor de strategie realizate la începutul acestui an, odată cu schimbarea echipei de management.