Afacerile subsidiarei La Poste au crescut cu 10%, la 6,4 mil. euro

Autor: Mirabela Tiron 01.11.2012

Compania de curierat DPD România, deţinută de GeoPost, subsidiara poştei naţionale din Franţa, La Poste, a obţinut o cifră de afaceri de 29 milioane de lei (6,4 mil. euro) în primele nouă luni ale anului, în creştere cu 10% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Pentru finalul anului compania îşi menţine estimarea unei creşteri de 15% a cifrei de afaceri.

"Pe lângă investiţiile tehnice, am continuat să dezvoltăm soluţii de curierat pe modelul businessului online, pentru că magazinele online şi clienţii săi finali s-au dovedit a fi principalul motor de creştere al întregii pieţe de curierat din România", a declarat Lucian Aldescu, CEO al DPD România.

Planurile DPD pentru anul viitor prevăd noi investiţii în crearea de servicii şi soluţii dedicate segmentului de clienţi B2C (business to consumer), care vor genera o creştere estimată de 20% a cifrei de afaceri. Pe piaţa de curierat, estimată la 200 mil. euro, mai activează FAN Courier, TNT, Cargus, DHL, TCE Logistică şi alte companii.