Mai bine de jumătate din vânzările Miele sunt realizate de showroomul din Otopeni

Autor: Cristina Roşca 05.11.2012

Miele, companie care activează pe piaţa electrocasnicelor premium, realizează mai bine de jumătate din vânzările companiei, respectiv peste un milion de euro, prin showroomul companiei din Otopeni.

"Showroom-ul din Otopeni reprezintă nucleul afacerii Miele România. Dacă includem şi vânzările de electrocasnice profesionale realizate prin parteneri strategici, şi nu direct de către Miele, vânzările în showroom reprezintă 52,5% din totalul vânzărilor în România. Dacă excludem acest segment, showroom-ul asigură 54,8% din vânzări", spun reprezentanţii companiei.

Anual, compania are peste 1.000 de clienţi persoane fizice, cei mai mulţi (600) fiind înregistraţi în showroom-ul din Otopeni. Cele mai bine vândute produse sunt maşinile de spălat care pe piaţa locală au un preţ mediu de 900 de euro. Miele estimează pentru acest an o cifră de afaceri de 2,5 mil. euro, în creştere cu 25% comparativ cu 2011, când a înregistrat în România venituri de 2 mil. euro. Cristina Roşca