Dan Şucu, Mobexpert: E momentul să mizăm pe produsele româneşti

Autor: Ioana David 28.11.2012

Omul de afaceri Dan Şucu, care deţine grupul Mobexpert, estimează că până în 2015 produsele fabricate în România vor ajunge la 75% din vânzările proprii, acestea fiind "coloana vertebrală" a afacerii pe care o conduce. În prezent produsele fabricate local contribuie cu aproximativ 66% la vânzările reţelei de magazine.

"Dorinţa noastră este de a avea o bază de producţie solidă în spate", a spus Şucu într-un interviu acordat ZF. Grupul Mobexpert, care anul trecut a avut un rulaj de 114 mil. euro, deţine nouă fabrici, grupate în patru centre de producţie, în Bucureşti, Dej, Târgu-Mureş, Suceava, care lucrează la o capacitate de 50-80%.

Declaraţia lui Şucu vine în contextul în care de 1 Decembrie va derula o campanie în magazine pentru produsele româneşti. Şucu mai spune că încearcă să producă mobila şi decoraţiunile în România şi numai acolo unde nu reuşeşte merge în străinătate.

Citiţi în ediţia de mâine un interviu cu Dan Şucu