Clienţii BCR pot trimite bani de pe mobil doar pe baza numărului de telefon al destinatarului

Autor: Raluca Ghinea 29.11.2012

Clienţii Băncii Comerciale Române (BCR) pot efectua plăţi către alte persoane de pe telefonul mobil, folosind doar numărul de telefon al destinatarului, fără să aibă nevoie de internet, şi pot verifica totodată soldul conturilor şi operaţiunile recente, a anunţat joi banca.



"Clienţii BCR trebuie să cunoască doar numărul de telefon mobil al beneficiarului (nu mai sunt necesare detalii financiare suplimentare) şi pot trimite acestuia banii necesari", a declarat, într-un comunicat, Bogdan Marin, directorul Managementului Canalelor Retail în cadrul băncii.

Serviciul Tranzacţii Mobile BCR poate fi activat la orice unitate a instituţiei de credit şi este oferit gratuit tuturor clienţilor, putând fi ataşat oricărui cont curent în lei.

Utilizatorii pot afla, apelând numărul *183#, soldul conturilor, pot vizualiza cele mai recente operaţiuni şi plăti facturi. Serviciul poate fi folosit oricând, de pe orice abonament sau cartela reîncarcăbilă activă în reţelele de telefonie mobilă Orange, Vodafone şi Cosmote, de pe orice telefon mobil, fără a avea nevoie de conexiune la internet.

BCR, membră a grupului austriac Erste, este cea mai mare bancă locală în funcţie de active, cu peste 16,8 miliarde euro.