ProTV a fost lider absolut de audienţă de 1 Decembrie

Autor: Cristina Roşca 03.12.2012

Pro TV, liderul pieţei de televiziune, a fost pe 1 Decembrie, de ziua românilor şi totodată de ziua când canalul a împlinit 17 ani, lider absolut de audienţă la nivelul întregii zile, pe toate targeturile de public.

Astfel, fie că este vorba de filme, ştiri sau emisiuni de divertisment, programele ProTV au condus în topul prefe­rin­ţelor telespectatorilor.

La nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, ProTV a înregistrat la nivelul întregii zile (07.00 a.m. - 02.00 a.m., a doua zi) o audienţă medie de 7,4 puncte de rating şi 24,2% cotă de piaţă, o audienţă aproape dublă faţă de următoarea clasată, Antena 1, care a înregistrat 4,3 puncte de rating şi 14% cotă de piaţă.

Vârful zilei a fost atins de canalul din Pache Protopopescu în timpul Ştirilor ProTV când aproape 3 milioane de români erau cu ochii în minutul de maximă audienţă (19:04) pe Andreea Esca şi pe reportajele realizate de corespondenţii Ştirilor ProTV. Astfel, în momentul de maximă audienţă al întregii zile de 1 Decembrie, ProTV înregistra un vârf de audienţă de 15,6 puncte de rating şi 29,1% cotă de piaţă.

Pe tot parcursul Ştirilor ProTV de la ora 19:00 aproape 2 milioane de români au stat în faţa televizorului şi au urmărit reportajele prezentante.

În ziua în care a aniversat 17 ani de activitate ProTV a difuzat emisiunea "ProTV e al tău", care între orele 13:21 şi 17:27 a difuzat cele mai importante momente ale showurilor fanion, respectiv "Românii au talent", "Vocea României", "Dansez pentru tine", "MasterChef", "Las Fierbinţi", "Tanti Florica", "Serviciul Român de Comedie".

"Pro TV e al tău" a adunat în minutul de maximă audienţă de la 17:19 aproape două milioane de români. Audienţa medie înregistrată de ProTV pe parcursul celor 4 ore de emisie a fost de 7,1 puncte de rating la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani şi 25,1% cota de piaţă, în timp ce Antena 1 înregistra 4,0 puncte de rating şi 14,2% cotă de piaţă.

Pe parcursul zilei ProTV a mai difuzat emisiuni precum "Happy Hour" sau "Vocea României", care la rândul lor au condus în topul audienţelor.