Dragoş Dinu, Domo: Am o afinitate teribilă pentru brandurile locale

Autor: Ioana David 03.01.2013

Dragoş Dinu, care a fost recrutat de către retailerul de electronice, electrocasnice şi produse IT Domo în consiliul de administraţie, spune că a acceptat propunerea pe care a primit-o de la Lorand Szarvadi, CEO-ul companiei, pentru că a dorit să schimbe "puţin" ceea ce făcea. "Îmi place retailul şi am o afinitate teribilă pentru bandurile locale", a spus Dragoş Dinu. Dinu este membru al consiliului de administraţie al Domo de la 1 octombrie, iar anterior el s-a implicat în consultanţă pentru industria de sănătate. Dragoş Dinu este însă cunoscut din industria medicamentelor, după ce timp de şase ani a fost CEO al A&D Pharma, cel mai mare grup din industria locală a medicamentelor. În cadrul grupului, el a lucat timp de 13 ani. În momentul în care a decis să părăsească A&D Pharma, Dinu conducea o companie listată pe Bursa de la Londra, care rula afaceri de jumătate de miliard de euro şi care în timpul mandatului său a devenit lider de piaţă. Odată cu preluarea funcţiei de la Domo, Dinu intră în retailul IT şi de electronice, o piaţă liberă, puternic concurenţială, spre deosebire de cea de medicamente, care este reglementată de stat (în mare parte). "În farma nu aş mai putea să lucrez în retail (A&D Pharma deţine şi farmaciile Sensiblu (n.red.) (...) Nu poate fi nimic mai interesant şi mai complicat decât interfaţa cu consumatorul", a mai spus Dragoş Dinu. Domo a apărut pe piaţă în 1994. În 2011, Domo a avut afaceri de 165 mil. euro.