Chiriac, Il Passo: Am adus două lanţuri noi de magazine pentru că vrem să ocupăm nişe libere şi să profităm de slăbiciunile unor branduri

Autor: Cristina Roşca 13.01.2013

Petru Chiriac şi partenera sa în business Corina Gheorghiţă au decis la finalul anului trecut să aducă pe piaţa locală în franciză două noi lanţuri de magazine de încălţăminte - Tamaris şi Staccato - pentru a-şi întări astfel poziţia pe piaţa din România unde activează de 13 ani cu brandul Il Passo. În prezent grupul numără 16 magazine pentru toate cele trei branduri şi până la finalul anului sunt planificate pentru deschidere alte 4-5.



"A fost o decizie strategică pentru grup să ne îmbogăţim portofoliul cu două noi branduri. Vrem să ocupăm nişe libere şi să profităm de slăbiciunile unor branduri", explică Petru Chiriac, 40 de ani, care lucrează în industria pantofilor de aproape două decenii.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro