Pepsi caută oameni ca să-şi extindă forţa de vânzări

Autor: Mădălina Dediu Panaete 27.02.2013

Pepsi Co, al doilea mare jucător de pe piaţa băuturilor răcoritoare, îşi extinde forţa de vânzări şi caută oameni care să se ocupe de mărirea portofoliului de clienţi în Bucureşti, Timişoara, Iaşi şi Târgu Jiu.

Pe site-ul companiei apar în acest moment patru poziţii disponibile de reprezentant relaţii cu clienţii (customer representative), printre criteriile de selecţie numărându-se permisul de conducere, studii medii, gândire analitică şi abilităţi de negociere.

Viitorii angajaţi ai Pepsi Co, care a terminat anul 2011 cu afaceri de 142 mil. euro şi 982 de angajaţi (ultimele date disponibile), vor avea printre responsabilităţi şi realizarea planului de vânzări bugetat conform targetului lunar, mărirea portofoliul de clienţi şi menţinerea relaţiilor cu clienţii.

Job-urile sunt cu normă întreagă, iar cei care vor să obţină un loc de muncă trebuie să-şi depună CV-urile până pe 21 martie.

Şi principalul rival al Pepsi, Coca Cola a dat startul recrutărilor la începutul anului, având disponibile peste zece posturi în Capitală şi în provincie.