eMag intră pe publicitate online prin achiziţia a 90% din agenţia Conversion Marketing

Autor: Adrian Seceleanu 13.03.2013

eMag, cel mai mare retailer online IT&C de pe piaţa locală, cu afaceri de 145 mil. euro în 2011, a intrat pe piaţa de publicitate online prin achiziţia a 90% din acţiunile agenţiei de publicitate digitală Conversion Marketing, fondată de Marius Pahomi, şi aşteaptă în acest an de la companie o cifră de afaceri de 5 milioane de euro, a declarat într-un interviu pentru ZF Iulian Stanciu, directorul general al eMag.

 

"eMag investeşte în zona de performance marketing prin această mutare. eMag va avea 90% din compania Conversion Marketing, iar Marius Pahomi 10%. Nu a fost o tranzacţie care a implicat cash sau alte asemenea lucruri. Noi am adus în companie tehnologia, dintre care cea mai importantă este cea din spatele reţelei noastre de afiliere ProfitShare", a spus Stanciu.

Marius Pahomi a plecat anul trecut de la agenţia MEC Interaction pentru a fonda Conversion Marketing, iar unul dintre cei mai mari clienţi ai firmei a fost eMag. Retailerul IT&C externalizase către Conversion Marketing toate serviciile de media buying şi proiectele speciale digitale.

 
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro