Criza i-a făcut pe oamenii de HR să înveţe să numere. Se face mai mult cu mai puţine resurse

Autor: Corina Mirea 27.03.2013

Directorii de resurse umane au început să măsoare tot mai mult succesul proceselor de HR şi să îmbunătăţească indicatorii de evaluare a angajaţilor, au renunţat la beneficiile „nice to have“ din pachetele oferite angajaţilor şi încearcă să facă mai mult cu resurse mai puţine.

A venit timpul ca oamenii de HR să caute agenţii de creştere din companii, să găsească metode flexibile de reducere a costurilor (de exemplu, programele de lucru part-time pentru mame) şi să lucreze mai mult la brandul de angajator.

Acestea sunt doar câteva dintre lecţiile de adaptare pe care departamentele de resurse umane au fost nevoite să le înveţe în ultimii ani de criză, sunt de părere directorii de HR şi consultanţii din companiile locale care au participat la cea de-a opta ediţie a evenimentului HR Conference, organizat ieri de Ziarul Financiar.

„Leadershipul românesc autentic este de tip flexibil. Însă trebuie să ne gândim şi la autenticitatea celor care formează generaţia viitoare de lideri. Tinerii talentaţi sunt atraşi de brandul unei companii“, a spus Cora Lynn Heimer Rathbone, Partner în cadrul gigantului în resurse umane Mercer Leadership Development (Europe), parte a grupului M Marsh & McLennan Companies.

Cora Lynn a fost invitată ieri la evenimentul HR Conference, organizat de Ziarul Financiar pe tema „Dilemele HR-ului în vremuri turbulente“.

 

Concluziile directorilor şi consultanţilor din HR