Cum iPadul a schimbat faţa gadgeturilor

Autor: Ştefan Stan 07.04.2013

Apple, cea mai mare companie de electronice din lume, a lansat în 2010 iPadul., multă lume crezând că “Jobs a lansat ceva ce probabil se va vinde în câteva milioane de exemplare, fiind mai aproape de numărul de Mac-uri vândute decât de succesul răsunător al iPhone sau iPod”, potrivit Business Insider.

Până în prezent, Apple a vândut 121 de milioane de iPad-uri, în valoare de 67,7 miliarde de dolari, iar în perioada următoare este preconizat că se vor vinde încă 18 milioane de exemplare, contabilizând 8 miliarde de dolari, datele contrazicând speculaţiile din 2010.

iPadul a cunoscut cea mai rapidă creştere dintre toate produsele tehnologice destinate publicului larg, declară Mary Meeker, analist şi investitor.

Ce a detronat iPadul

- După ce a scos din joc Netbookurile, iPadul urmăreşte să “ucidă” Notebookurile

 

- Industria PC-urilor regresează din cauza iPadului

 

- Singura creştere in domeniul PC vine din vânzarea de tablete

 

 

- Veniturile de pe urma iPadurilor sunt mai mari decat veniturile Windows

 

- Amazon, Google şi Microsoft  au intrat în industria tabletelor

 

- Piloţii folosesc iPad în locul manualelor imense


- Restaurantele folosesc iPad

 

- iPadul înlocuieşte registrele contabile