La 30 de ani a pus bazele unei firme care să concureze cu giganţi precum P&G şi Unilever

Autor: Adelina Mihai 24.04.2013

După o experienţă de 4 ani în sistemul bancar, Oana Dima a hotărât să-şi înceapă propriul business.



Oana Dima, 30 de ani, o tânără cu o experienţă de 4 ani în sistemul bancar care a obţinut anul trecut o finanţare nerambursabilă de la stat de 10.000 de euro pentru dezvoltarea unui business, a pus bazele unei companii de import şi distribuţie a unui brand britanic de cosmetice - Enliven.
 
La şase luni de la primirea finanţării, compania Abro Exclusive SRL-D a avut o cifră de afaceri de 50.000 de euro, iar în primele trei luni ale acestui an compania proaspăt înfiinţată a avut vânzări de peste 20.000 de euro. Absolventă a Academiei de Studii Economice, Oana Dima dezvoltă acest business împreună cu soţul ei Bogdan (34 de ani), care lucrează de zece ani în sectorul bancar. „Până în prezent am reuşit să atragem în portofoliul nostru o reţea Drogerie, dar şi distribuitori, magazine de cartier sau site-uri de specialitate. Adiţional, au fost organizate întâlniri cu o serie de key accounts: Kaufland, Billa, Mega Image, Penny etc.“, a spus Oana Dima, sales manager al companiei Abro Exclusive.
 
 
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro