Producătorul celui mai popular joc de pe Facebook face angajări la Bucureşti
30 de programatori din Bucureşti, angajaţi de compania suedeză King, au contribuit la dezvoltarea Candy Crush Saga - cel mai popular joc din lume pe platforma Facebook, iar dezvoltatorul are în plan - la fel ca alţi giganţi din industria globală de gaming, să-şi continue recrutările din Bucureşti.
După succesul Candy Crush Saga, un joc în care obiectivul este să se grupeze pe acelaşi rând grupuri de câte trei-cinci bomboane identice pentru ca ele să dispară şi care atrage zilnic 15 milioane de utilizatori pe Facebook, King va angaja încă opt oameni la studioul din Bucureşti şi plănuieşte să dubleze echipa până la finele anului.
După industria centrelor de suport şi dezvoltare IT în care lucrează mii de români, în special din marile centre universitare, România a devenit un nume de referinţă şi pentru jucătorii mari din industria de gaming.
Şi alţi giganţi ai industriei de jocuri precum Gameloft, Ubisoft sau EA fac recrutări pentru sediile din România, având constant oferte postate pe site-urile de recrutare. În ultimii ani, industria de gaming de pe plan local a devenit din ce în ce mai competitivă în lupta pentru talente, jucătorii reuşind să creeze aproximativ 3.000 de locuri de muncă.