Volumul vânzărilor Coca-Cola a scăzut uşor în primul trimestru

Autor: Vlad Popescu 16.05.2013

Volumul vânzărilor Coca-Cola în România a scăzut în primul trimestru cu aproximativ 5%, declin generat în principal de segmentul apelor minerale. „Volumul vânzărilor în România a scăzut cu un procentaj mediu de o singură cifră, categoria apei fiind cel mai mare contribuitor la acest declin“, potrivit datelor Coca-Cola HBC AG, îmbuteliatorul companiei americane în regiune. În categoria băuturilor carbonatate, Coca-Cola Zero a înregistrat o creştere de aproximativ 15% faţă de primele trei luni din 2012, în timp ce vânzările Coca-Cola Regular au urcat uşor. Compania a înregistrat de asemenea creşteri în categoria ceaiurilor gata preparate. La nivel de grup, volumul vânzărilor Coca-Cola HBC a stagnat la aproximativ 427 milioane de navete. Venitul net din vânzări a stagnat la 1,43 miliarde euro. Compania a înregistrat o pierdere netă în condiţii comparabile de 15,9 milioane euro, faţă de 19,1 milioane euro în primele trei luni ale anului trecut.