"Prune se poate scrie în orice limbă. Dar magiun este produsul meu tradiţional, trebuie să-l înveţe toată lumea, că este produs românesc"

Autori: Mădălina Dediu Panaete , Octavian Calei 20.05.2013
Bibiana Stanciulov, proprietara fabricii unde se produce magiunul de Topoloveni, spune că 60-70% din cifra de afaceri a companiei este realizată din vânzările de magiun, compania Sonimpex Serv Com, cea care operează fabrica de magiun, înregistrând afaceri de 1,5 mil. euro anual.
 
Vrea să vândă în Rusia şi Elveţia
 
Antreprenoarea spune că până în 2008 exporta în Austria şi Germania butoaiele cu magiun pe care aceştia le vindeau cu un profit de 700-800%.
 
"N-aveam voie nici să scriu în limba română pe butoaie", îşi aminteşte ea.
 
Însă a reuşit să impună inscripţionarea cuvântului "magiun" pe borcanele care ajungeau la export, în condiţiile în care magiunul de Topoloveni este produs tradiţional înregistrat în UE.
 
"Prune se poate scrie în orice limbă. Dar magiun este produsul meu tradiţional, trebuie să-l înveţe toată lumea, că este produs românesc."
 
Însă antreprenoarea are în plan intrarea pe pieţe precum Elveţia, Norvegia şi Rusia în lanţurile cu produse naturale.
 
"Din momentul în care am luat fabrica, m-am gândit că va avea succes şi pe plan european."
 
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro