Firma de audit şi consultanţă Ernst & Young îşi redefineşte numele, logo-ul şi tagline-ul la nivel mondial

Autor: Claudia Medrega 02.07.2013

Ernst & Young, una dintre cele mai mari firme de audit şi consultanţă, trece printr-un proces de rebranding la nivel global, prin care compania îşi redefineşte numele, logo-ul şi tagline-ul, redefinirea identităţii vizuale reflectând noua strategie a companiei până în 2020.

Astfel, Ernst & Young devine EY, logo-ul se transformă pentru a răspunde acestei modificări, iar noul tagline al companiei este „Building a better working world”.

Strategia EY până în 2020 include mai multe obiective, precum sprijinirea antreprenorilor pentru a intra pe piaţă cu produsele şi ideile lor, prin programul global Entrepreneur Of The Year şi servicii dedicate antreprenorilor sau dezvoltarea unei noi generaţii de lideri, care să evolueze apoi în roluri-cheie la nivel de companii, instituţii publice sau academice.

„EY îşi doreşte să construiască împreună cu angajaţii şi partenerii săi un mediu de afaceri bazat pe încredere, sustenabilitate şi leadership”, spune Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY România.