Antreprenorul care ne-a pus pe harta luxului: Românii au trecut de la consumul pe credit la economisire

Autor: Cristina Roşca 09.07.2013

Srdjan Kovacevic (51 de ani), antreprenorul de origine sârbă care a deschis porţile pieţei de lux pentru România şi care a adus pe Calea Victoriei branduri precum Max Mara, Ermenegildo Zegna sau Emporio Armani, spune că în cinci-zece ani Bucureştiul va deveni centrul administrativ al Europei de Sud-Est, însă salariile nu vor creşte semnificativ după modelul anilor de boom, ba mai mult, vor avansa doar pe merit.

„Bucureştiul va deveni cel mai important oraş din zona ce se întinde până la Viena la vest şi până la Istanbul la est (mai puţin cele două oraşe – n. red.) şi care cuprinde în principal toate statele din fosta Iugo­slavie. Capitala va fi chiar mai importantă decât Budapesta pentru că pe de-o parte este aşezată strategic din punct de vedere geografic şi pe de alta beneficiază de avantajul forţei de muncă ieftine.“