Thomas Cook vrea să promoveze Bucureştiul ca destinaţie de city break pe timpul verii

Autor: Liviu Iancu 21.07.2013

Concernul Thomas Cook Neckermann intenţionează să promoveze Bucureştiul în mai multe ţări, printre care Germania, Marea Britanie şi Franţa, ca destinaţie de city break pe perioada verii, când tarifele la hoteluri sunt mai mici decât în restul anului, iar turiştii plătesc pe un pachet sub 350 de euro.

“Conjunctura e favorabilă în momentul de faţă. Tarifele hotelurilor sunt foarte mici vara, pentru că este extrasezon. Bucureştiul are mai mult turişti de afaceri, care nu vin vara, iar hotelurile rămân goale. Noi trebuie să ne comparăm cu capitalele din zonă, Sofia, Praga, Budapesta, iar tarifele la hotelurile din Bucureşti sunt mai mici vara cu peste 25-30%“, a declarat agenţiei Mediafax Gheorghe Mărginean, proprietarul Karpaten Turism, reprezentantul în România al concernului Thomas Cook Neckermann.

Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 22.07.2013