Veniturile UPC au crescut în al doilea trimestru cu 5%, la 34 milioane de dolari

Autor: Adrian Seceleanu 04.08.2013

Veniturile UPC, unul dintre cei mai mari furnizori de pe piaţa locală de servicii de comunicaţii, au crescut în al doilea trimestru cu 5%, la 34,3 mil. $, pe fondul creşterii numărului total de clienţi şi de abonamente şi al migrării bazei de abonaţi spre serviciile de cablu digital şi al achiziţionării unor servicii suplimentare.

„În lei, veniturile companiei în trimestrul al doilea 2013 sunt de peste 115 milioane, comparativ cu peste 112 milioane de lei în trimestrul al doilea 2012, reprezentând o creştere de 2,6%. Dacă ne referim la întregul semestru I 2013, veniturile înregistrate de UPC România sunt de 68,9 milioane USD, o creştere cu 4,4%. În lei, veniturile din primul semestru al anului 2013 sunt de peste 230 milioane, reprezentând o creştere de 3,2%“, potrivit datelor UPC.

Numărul total de clienţi a crescut faţă de anul precedent cu 0,6% (6.500), la 1,15 milioane, în timp ce numărul total de abonamente a avansat cu 5,7% (94.700), la 1,74 milioane, potrivit datelor UPC.

Pe categorii de servicii, UPC a continuat să piardă clienţi pe cablu, dar a înregistrat creşteri pe celelalte segmente, respectiv pe telefonie fixă, internet fix şi televiziune prin satelit, în raport cu aceeaşi perioadă a anului precedent.

Cele mai mari creşteri ale numărului de contracte de abonament au fost înregistrate pentru telefonia fixă (+21,8%) şi internet (14,1%).

Citiţi mai mult despre afacerile UPC în România pe ZF Corporate.