Clienţii CEC se pot autentifica în internet banking cu un token sub formă de card

Autor: Anelis Baciu 06.08.2013

Utilizatorii serviciului de internet banking al CEC Bank pot solicita schimbarea tokenului (dispozitivul necesar autentificării în aplicaţia online) cu unul sub forma unui card bancar, mai uşor de folosit şi transportat decât vechiul dispozitiv. Noul token, cu butoane tactile şi afişaj cu jet de cerneală, permite accesul clienţilor în aplicaţia de internet banking, dar şi semnarea tranzacţiilor.

Clienţii CEC pot efectua online plăţi interne şi în străinătate, pot constitui depozite şi pot realiza schimburi valutare. Comisioanele sunt cu 30% mai mici decât sumele percepute la ghişeele băncii. Bancherii au adoptat în ultimii ani o strategie tot mai agresivă de promovare a accesului la conturi prin intermediul internet banking-ului pentru a-şi reduce costurile de operare cu reţeaua.

Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 07.08.2013