Şefa UniCredit pe private banking: Prioritatea este să încurajăm clienţii să fie investitori, să-şi diversifice plasamentele

Autor: Razvan Voican 30.09.2013
Divizia de private banking a UniCredit Ţiriac Bank a ajuns la un portofoliu de circa 3.000 de clienţi în urma tranzacţiei finalizate la jumătatea acestei luni prin care banca a preluat întreaga clientelă formată din persoane fizice a britanicilor de la RBS.
 
Înainte de preluare, UniCredit avea circa 1.130 de clienţi cu averi lichide de peste 200.000 de euro încredinţate băncii sub formă de diverse pla­sa­mente. Însă nu toţi cei aproximativ 2.350 clien­ţi de top transferaţi de la RBS îndeplinesc criteriul UniCredit de a avea active lichide de cel puţin 200.000 de euro pentru a fi consideraţi clienţi au­tentici de private banking. Totuşi, UniCredit s-a angajat ca în­treaga clientelă RBS din gama Royal Preferred Banking să fie servită de divizia de private banking, cel puţin pentru o vreme.
 
De asemenea, s-a dublat echipa de consultanţi prin preluarea relationship managerilor de la RBS.
 
„Am preluat şi echipa RBS pentru a putea să-i cunoaştem mai uşor pe noii clienţi. Oricum relationship managerul este în centrul ofertei de private banking, încrederea fiind elementul-cheie“, spune Anca Eremia, directorul de private banking al UniCredit. Ea men­ţionează că toate condiţiile de preţ de la RBS se menţin, fiind schimbate numai codurile IBAN ale conturilor.