Fostul şef al Bitdefender şi-a lansat un business de cămăşi. Vrea 100 de clienţi pe lună pentru cămăşile de peste 400 de lei

Autor: Cristina Roşca 18.10.2013
Răzvan Vâlceanu (36 de ani) a absolvit Academia de Studii Economice (două facultăţi - Comerţ-Turism şi Marketing) şi după ce a lucrat aproape un deceniu în industria de securitate atât virtuală la Bitdefender, cât şi fizică la Assa Abloy, a decis să îşi facă un business propriu, de cămăşi made to measure, de la care aşteaptă o cifră de afaceri de 100.000 de euro în primul an.
 
„De un an şi jumătate port cămăşi făcute de mi­ne. Acum circa pa­tru ani am început să îmi fac hainele şi pan­to­fii la comandă. În timpul unei că­lă­­to­rii la Floren­ţa am vă­zut nişte pan­ta­loni pe care eu îi aveam în minte, dar pe care nu îi gă­sisem nicăieri. Magazinul era închis, aşa că am decis să merg cu modelul la croitor şi să mi-i fac astfel. Aşa a început totul“, îşi amin­teşte el. Apoi a început să îşi lucreze la croitor şi costumele, cămă­şile şi pan­to­fii, pentru că şi-a dat seama că astfel poa­te personaliza orice obiect ves­timentar. Mai mult, afirmă el, mate­rialele sunt mai bune şi hainele se aşază mai bine.
 
Aşa i-a venit ideea de a-şi lansa un busi­ness propriu şi a ales să se specia­lize­ze pe cămăşi care la momentul acela i s-au părut mai uşor de realizat. „În rea­li­tate cămăşile sunt cel mai greu de realizat pentru că au toate cusăturile pe-afară. Astfel, în unele cazuri manopera pentru o cămaşă made to measure poate fi mai scumpă decât pentru un costum bun.“