Retailerul Altex testează un nou concept de magazin, unde la raft nu sunt electrocasnice

Autor: Adrian Seceleanu 18.10.2013
Altex, liderul pieţei locale de electroIT, cu afaceri de 254 mil. euro anul trecut, a deschis ieri în cadrul noului mall Pro­menada din Capitală un magazin construit după un design şi un concept diferite, în care accentul este pus pe produsele IT&C şi serviciile de consiliere pentru achiziţie şi în care, spre exemplu, nu se regăsesc pe rafturi electrocasnice, dar în interiorul căruia se află şi un magazin al Orange - li­derul pieţei locale de telefonie mobilă. Ma­ga­zinul va putea fi utilizat şi ca un punct din care clienţii să ridice produse coman­date online, potrivit oficialilor companiei. „Deşi ca­tegorii importante precum electro­casnice mari sau mici nu se regăsesc la raft, ele vor putea fi achiziţionate în noul ma­gazin Altex. Serviciile din noul magazin vor oferi o experienţă de cumpărare omni­channel: clienţii Altex pot comanda online pro­du­sele dorite, pe care apoi le pot ridica din magazin în aceeaşi zi, pot returna produsele în 31 de zile.“
 
Magazinul Altex a fost realizat cu o investiţie de 600.000 de euro şi are o supra­faţă de 600 de metri pătraţi.