Cu site-ul nefuncţional, Domo a vândut de 4 mil. euro de Black Friday, până la ora 12:00

Ziarul Financiar 22.11.2013
Domo, unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine de electronice şi electrocasnice din România, a înregistrat vânzări de 4 milioane de euro în cele 97 de unităţi pe care le deţine, până vineri la ora 12:00, cu ocazai campaniei de reduceri Black Friday, a anunţat compania.
 
Domo a derulat campabnia de reduceri doar în magazinele  stradale, site-ul retailerului nefiind funcţional vineri, pâmnă la ora transmiterii acestei ştiri.
 
 
Pe categoria televizoarelor, unele dintre cele mai dorite produse de către consumatori de Black Friday, vânzările au depăşit 6.000 de unităţi. La categoria electrocasnicelor mari şi mici Domo a depăşit 10.000 de bucăţi vândute până la ora 12.00, dintre care peste 2.000 de maşini de spălat, peste 1.500 de aparate frigorifice şi peste 3.000 de aspiratoare. Pe segmentul dispozitivelor mobile, peste 3.500 de tablete au fost vândute în magazine până la ora 12.00.
 
La Domo, Black Friday durează o săptămână, ofertele continuând până pe 28 noiembrie.