Glaxo anunţă că există interes pentru fabrica de la Braşov, dar britanicii nu renunţă nici la ideea de a o închide dacă nu găsesc un „cumpărător potrivit“

Autor: Ioana David 13.12.2013
Compania farmaceutică britanică Glaxo­Smith­Kline (GSK), care deţine fa­brica Europharm de la Braşov, cu afaceri de 104 mil. euro anul trecut, spune că există „in­te­res crescut“ pentru această unitate pe care a scos-o la vânzare în vară, dar cu toate aces­tea nu a eliminat ipoteza de a închide fa­bri­ca, dacă nu va găsi „un cumpărător potrivit“.
 
„De la anunţul iniţial, GSK a căutat oportunităţi de a vinde site-ul de la Braşov unei terţe părţi, cu un acord tranzitoriu de producţie. Acest lucru ne va asigura că furnizarea de produse din fabrica de la Braşov va continua, până când producţia este transferată către alte site-uri GSK sau alţi producători externi“, au spus repre­zen­tanţii companiei.
 
GSK a anunţat ieri că la începutul lunii noiembrie a finalizat o primă etapă a procesului de vânzare. În iunie, compania britanică luase decizia să nu mai folosească fabrica de la Braşov, iar în acest context a scos-o la vânzare. Dacă nu reuşeşte să găsească cumpărător, britanicii vor închide fa­brica.