Romtelecom are undă verde de la CNA să atace piaţa de cablu în Braşov

Autor: Madalina Cerban 15.01.2014

Romtelecom, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii, a primit, ieri, un aviz de la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) pentru a-şi lansa reţeaua cu denumirea Dolce Cablu în oraşul Braşov.

În acest moment Romtelecom nu are clienţi pentru reţeaua de la Braşov, programele fiind distribuite doar în regim de test către angajaţi ai companiei. CNA a aprobat solicitarea Romtelecom de acordare a avizului pentru reţeaua de cablu de la Braşov, cu unanimitate de voturi.

Avizul vizează difuzarea în analogic a unui număr de 60 de televiziuni şi difuzarea în digital a 82 de televiziuni. Romtelecom este numărul doi pe piaţa locală de servicii TV şi internet fix şi numărul unu pe piaţa de telefonie fixă.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 16.01.2014