Un brand românesc vechi de zece ani se luptă cu PepsiCo şi Coca-Cola pe piaţa de 100 mil. euro a băuturilor „fără bule“
Autori:
Cristina Roşca
,
Mădălina Dediu Panaete
11.02.2014
Prigat, Giusto şi Cappy au fost cele mai vândute branduri de băuturi din categoria JNSD (sucuri, nectaruri, băuturi necarbonatate - n. red.) în 2012, o piaţă care se ridică anual la peste 150 de milioane de litri, arată datele companiei de cercetare de piaţă Canadean.
Astfel Giusto, produs de Romaqua Group, companie cu acţionariat românesc, este singurul brand local care se bate pe acest segment cu giganţi precum PepsiCo, producătorul Prigat, Coca-Cola HBC care produce sucurile Cappy, Tymbark Maspex, cel mai mare producător de nectaruri din România şi URBB, producătorul berii Tuborg care are în portofoliu sucurile necarbonatate Granini.