O absolventă de Cibernetică face 70.000 de euro pe an din promovarea online a companiilor mici şi mijlocii

Autor: Cătălina Butan 12.02.2014
Daniela Irimia, absolventă a Facultăţii de cibernetică din cadrul ASE, a pus în urmă cu cinci ani bazele unei companii de marketing online. Astăzi, agenţia Limonade are o cifră de afaceri de 70.000 de euro şi oferă servicii de consultanţă în marketing, SEO şi Google AdWords şi de promovare în reţelele de socializare online.
 
Daniela Irimia a participat la emisiunea ZF Live de marţi 11 februarie după ce a răspuns unei invitaţii lansate de Ziarul Financiar pe reţeaua de socializare online Facebook antreprenorilor de a-şi povesti afacerile în cadrul emisiunii de business ZF Live, transmisă în fiecare zi de la ora 12.00 la 13.00 pe live.zf.ro. „Am început de la zero într-un domeniu pe care îl cunoşteam conex şi care mă atrăgea prin flexibilitate şi în acelaşi timp prin faptul că te lasă să fii creativ“, a spus la ZF Live Irimia, care a lucrat anterior în telecom la Vodafone şi în asigurări la AIG Asigurări.