Mihai Bordeanu va face marketingul pentru Dacia-Renault în Anglia, a doua piaţă auto a Europei ca mărime. Obiectivul? Creşterea cotei Dacia

Autor: Bogdan Alecu 10.03.2014
Mihai Bordeanu, fostul director de marketing pentru mărcile Dacia şi Renault în cadrul Renault Commer­cial Roumanie, a preluat de la 1 martie funcţia de director de marketing pen­tru Marea Britanie, Irlanda, Cipru şi Malta, în cadrul Renault UK. Infor­maţia a fost deja publicată în presa din Re­gatul Unit şi a fost confirmată de Group Renault România. Potrivit aces­tora, funcţia de director de mar­ke­ting pentru Dacia şi Renault în Ro­mâ­nia este preluată de Ionuţ Gheorghe, 38 de ani, care anterior a deţi­nut func­ţia de chief marketing manager cros­sovers în cadrul Infiniti, pentru EMEA - pieţele emergente din Euro­pa, Rusia, Orientul Mijlociu şi Africa. In­finiti este brandul pre­mium al Nissan.
 
WikiZF: Profilul companiei Automobile-Dacia S.A.
 
 
Bordeanu, îl în­lo­cu­ieş­te pe engle­zul Phil York, promovat pe­ o func­ţie de marketing la nivel global, la con­du­ce­rea departa­men­tului de marketing, şi îi va raporta direct lui Ken Ramirez, managing director al Renault UK. Fostul director de marketing din Ro­mâ­nia va fi responsabil în Regatul Unit de promovarea mărcilor Dacia şi Re­nault, planificarea produselor, dis­tri­buţia maşinilor, analize de piaţă, stra­tegie şi cercetare. Alături de el va fi şi Chris White, director de marketing adjunct.