Taiwanezii de la D-Link şi-au luat un nou director de vânzări pe România

Autor: Corina Mirea 12.03.2014

Producătorul taiwanez de echipamente pentru reţea D-Link, l-a numit pe poziţia de country sales manager pe Laurenţiu Trocan, un executiv cu o experienţă de 15 ani în industrii precum IT, telecom şi sănătate.

Din noua funcţie, preluată la începutul lui 2014 de la Mihai Marcu după un mandat de un an, el va dezvolta strategii de marketing şi vânzări atât pentru sectorul de business, cât şi pentru consumatorii individuali de pe piaţa locală.

Laurenţiu Trocan este absolvent al facultăţilor de Comerţ Exterior şi Finanţe-Bănci din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti (ASE) şi în ultimii doi ani a fost chief commercial officer al furnizorul local de aplicaţii software pentru afaceri Softelligence, cu afaceri de peste 1,5 milioane de euro în 2012. Anterior, Trocan a lucrat pentru companii precum Adecco, lider al pieţei locale de recrutare şi muncă temporară în 2012, Zapp (firmă de telecom preluată de Cosmote România) sau Mobifon (actualul Vodafone România).

Principalii competitori ai D-Link sunt TP-Link, Linksys (Cisco) şi Asus.