Ovidiu Maior, Azomureş: Avem un produs pe care îl livrăm 60-65% pe piaţa internă

Autor: Andrei Cîrchelan 15.04.2014

Piaţa românească de îngrăşăminte a fost anul trecut de 1,7 mil. tone, din care 500.000 tone au provenit din import, a declarat Ovidiu Maior, purtător de cuvânt al Azomureş, în cadrul ZF Agricultura, în block-start pentru cursa de 8 mld. euro a fondurilor UE. Azomureş plănuieşte să investească aproximativ 230 mil. euro pe piaţa locală.

”Din 2012 s-a schimbat structura şi am ajuns acum la un produs pe care îl livrăm 60-65% pe piaţa internă. S-a ajuns aici şi pentru că brandul a fost foarte puternic pe piaţa internă şi am reuşit să recuperăm din perioada în care acest produs nu se găsea pe piaţa locală”, a declarat Maior, adăugând că Azomureş şi-a păstrat în acest interval şi pieţele de export: China şi ţările din Africa. 

În acelaşi timp, compania şi-a intensificat şi exporturile către estul Europei, în Serbia, Croaţia, Bulgaria şi Ungaria.